dinbusunge

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma Sköld - 26 januari 2011 23:09

hejhej.


Asså hälften som läser min blogg
vet ju vad som har hänt
mig förut i livet.

Och just nu mår jag skit dåligt
över det!
*Kan liksom inte sova på nätterna!

*Vågar fan inte somna!
*Tänker jätte mycke!
*Hur fan kunde jag överleva över huvud taget?!

*Somnar jag väl så vaknar jag-sätter mig upp snabbt som fan-
gråter-trodde att det jag drömde hände så är berädd att hämta kniven
i köket.

Iaf så det är skit jobbigt och liksom drf
det inte varit någon skola för min del..
Sitter hemma ist och jobbar.
För en del låter detta som typ "skolk" men så är det inte!
Iaf och sen tänker man ju på Bea & Elin oxå :'(


Och nu mår inte min älskade skruttisfrida bra
heller!
typ förut hade hon 37,5 i feber sen 38 och nu 40!!:(
Och sen snurrar ju allt så hon va ju nära på att trilla ner för trappan!:S
Är fa skit rädd nu!

Liksom ökar febern med 1 grad så blire ju skukhus! :'(
Och liksom trillar hon ner för trappan så vill jag

inte ens tänka på vad som kan hända :'(:'(

Får hoppas att det går över!!!
Och vi som skulle ha en hel helg!:/
Men som mår hon så här dåligt på¨fredag så åker jag
dit oavsett vad!


Älskar dig mest!!<333333


Iaf, det ska bli riktigt
skönt med boxnings träningen i morgoN!
Bara få ta ut allt på den där jävla boxningssäcken!!!
(Tränaren kommer nog bli impad av mina slag då) ;)


Men nu ska jag typ försöka sova....om jag nu vågar somna :S


Nattinatt<3

Av Emma Sköld - 25 januari 2011 16:22

tjah!:D
Nu har jag inte alls bloggat på mega länge
men jag lovar mer blogg in lägg nu!;)


Iaf i helgen så har jag varit med underbara Frida:)
= massa kul & myyspyys!:P


Och i fredags ringde jag boxnings tränaren i Tidahööölm* Jan Eliasson och
han ville verkligen sattsa högt på mig så han ville att jag skulle träna
4gg i veckan men kan ju inte det så de blir varanan vecka 2gg och andra 1
men det blir nog jätte bra!:D
Så nu går jag verkligen in för Boxningen och har börjat träna som en jävla idiot!:o
Men jag ska fan vinna VARJE rond!
Och Tifa BC verkar vara en jätte bra klubb!:D
     


  


Men nu när jag mår lite bättre så ska jag åka och spela klarrinet(y)


Pusspådig!

Av Emma Sköld - 7 januari 2011 16:09

Tjah :)

Asså nu har det inte blivit så mycke blogg men har faktiskt inte haft tid ;s
Har iaf varit i stan och handlat massa 2 dagar så nu får jag verkligen trycka
in allt i garderoberna!
Och lix jag ränsa dom och då hitta jag massa kläder som jag inte sett på mega länge så nu vet jag att jag har massa mer(y)
Sen när jag skulle slänga ut massa så hade jag visst typ
25 bralls för bea räkna^^
Så jag slängde ut massa förutom typ några och köpte
nya(y)

Sen har Frida varit här typ i förrgår tror jag nog^^
Och vi hade de kul som vanligt och skratta sönder åt
den här vidion


haha xd
Finfint ;DD

sen igår vah jag hemma hos bea och bella och conny kom självklart och hämta mig(y)
Så hengde vi väll i baren den mesta tiden och sen blev de lite mer
som ni nog inte vill höra om^^
HEL GALET!!!
kan juh säga: "fin dans" men resten blir min och deras lilla hemlighet ;)

Och självklart bakis som faen i dag så aa(y)


menmen ha det bra dom sista dagarna för snart börjar
juh skolan igen ;)

pusshej

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards