dinbusunge

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Seg Dag!

Av Emma Sköld - 15 december 2011 23:10

Hejhej!

Segaste dagen evvver!
Usch, har sovit typ hela dagen..

Har varit sånt depp väder så vad ska man göra?
Så med andra ord så har jag inte fått så mycke gjort ;)

Mitt internet cepar något fruktansvärt också, försökte ladda ner

några filmer tills i morgon men dom är ju klara om 1år står de ju så jaja.


Menmen helgen är "nästan" planerad och de är ju fasen ett

under att jag kan planera in saker men de återstår väl att de om de blir

som planerat också ;)
I morgon ska jag iaf till Skövde och träffa Belma och jag

hoppas verkligen att SJ inte krånglar som dom brukar.. -.-

Sen på lördag vet jag nästan.. ^^
Blir antingen julgrans hämtning hos mina släktingar

eller så blir de att träna Kaparn.

Söndagen får väl gå åt till matten... Roligt värre.


Men vi får väl se om plateringen håller eller inte ;)

Nu ska jag väl kika lite på denna awesome film sen blir det nog att

sova direkt efter så jag orkar upp (y

Nattinatt

/Sköld 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sköld - 6 januari 2012 17:43

Hello! Sitter här framför datan och bara degar och dunkar lite musik och saknar sommaren något fruktansvärt!!Går dagen va väl helt OK träna massa oså sen kom Fridis på kvällen och då blev de en hel del roligare så vi hade kul med andra ord ;)Se...

Av Emma Sköld - 5 januari 2012 03:12

Godkväll mina läsare! Ska försöka mig på ett snabbt inlägg nu så jag kommer till sängen innan de blir ljust!Dagen blev inte som planerat direkt!Vid 11 träffa jag Sara på Caffe koppen eller vad de nu heter de där nya iaf och där blev vi typ 2 timm...

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :) Asså usch för de här med alla stormar som varit och något slut verkar man ju inte kunna se på de heller.. Alla planer bara spricker på grund av detta! Aja.. Iaf idag är de mycke som ska hinnas med. Nu ska jag upp till stan över...

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :) Asså usch för de här med alla stormar som varit och något slut verkar man ju inte kunna se på de heller.. Alla planer bara spricker på grund av detta! Aja.. Iaf idag är de mycke som ska hinnas med. Nu ska jag upp till stan över...

Av Emma Sköld - 3 januari 2012 13:09

Helloo! Har precis kommit hem från stallet. Och jag måste säga, behöver du hjälp med din häst så ring Åsa!Hon är sjukt duktig asså!Så snart blir de nog en häst av min lilla ögonsten! ;DDe gick iaf jätte bra och vi träna lite ledarskap oså och ja ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards