dinbusunge

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Emma Sköld - 14 december 2011 20:48

Go kväll på er!
Här sitter jag i soffan och kollar på Bonde Söker Fru Bröllopet

o sheet va jag längtar tills jag gifter mig! :0

Är ju hur romantiskt och fint som helst!


Men iaf, jag hann och kände inte så starkt för att

rida idag men jag träna honom faktiskt igår så

han överlever nog så jag tar de i morgon ist :)
Men jag har tränat iaf och hela min kropp skriker!


Nu vet ni att jag lever oså ;)

Pusshej

/Sköld 

Av Emma Sköld - 14 december 2011 12:03

Nu har Tommy precis åkt och de gick skit bra!
Kikat lite på vad som ska göras inom ämnena

och haft en matta genomgång.

Känner att detta kan inte bli mer än Bäst! :P
Och nu ska jag ta de lite soft och

snart träna lite boxning och sen blir de nog stallet

o en ute ritt förmodligen!
Ränsar ju skallen rätt bra om man säger så.

Men just nu skiter jag nog i problemen och tar de som är posetivt och

de som gör mig happy! :)


Men nu blire dagens hiss och diss då!


Hiss - Belma! underbarare människa får man leta efter!

Diss - Detta jäkla väder! Hatar verkligen oska o sånt!


Men jag hör av mig lite senare ikv så ni vet att jag överlevde med hästen min ;)

Puss

/Sköld 

Av Emma Sköld - 14 december 2011 09:56

God morgon!
Fuck vilket oväder de va igår eller :0

Vid typ 2 inatt så börja de oska och hagla massa men värst hade de tydligen varit

i Halmstad så de va väl rätt lindrigt här men jag låg i sängen och skaka ändå! ^^
I alla fall, nu inväntas att Tommy Forsberg ska komma vilket

är min matte/no lärare så vi ska sitta här

och jobba i några timmar nu eller ja rättare

sagt till halv 1 tror jag de va.

USCH!
Men hoppas att han kommer med

något kul att jobba med så man slipper kemi iaf!

Men nu kommer han vilken minut som helst så jag måste skynda mig att

kolla fb nu! ;D

Puss

/Sköld 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards