dinbusunge

Alla inlägg under april 2011

Av Emma Sköld - 28 april 2011 21:22

Hello.

Dålig uppdatering!

Har iaf fått jobb hos dansken och tvinga mig upp dit på onsdag efter 18 timmars migrän och det gick ju bra :)
Sen blev det musikskolan för det var kultur vecka och jag visa hur man spela klarinett och det va ju rätt kul med dom små barnen som inte kunde och det bara pep till eller så kom det inget ljud alls^^
Fick även migrän när jag kom hem så blev ingen skola-.-
Men i morgon blire skola för nu mår jag iaf bra så hoppas det håller i sig!
Sen blir det att jobba efter skolan och sen kommer Friiiiida :D
Läängtar!
Efter att ha jobbat oså och sen är hon här, kan ju inte bli bättre elle? ;)
hoppas på att jag slipper laga mat och att frida kanske kkan göra't ^^

Nu blir det att hoppa ner under täcket och vänta på att Big Brother ska börja (y)

( älskar låten River flows in you!) tänker på begravningen när man hör den men den är såå fin!

 

rätt fint jobb man har ändå, att få se dom små lammen komma till världen och mata en del men nappflaska. :)

Av Emma Sköld - 19 april 2011 16:48

hello.

Har inte bloggat på mega länge men har haft fullt upp helt enkelt
med läxor,spelningar och boxningen mm.
Men såså välpassande med påsklov nu!
Känner mig riktigt trött på prov oså.
I veckan har jag iaf varit med Frida så klart ^^ (känner att jag alltid skriver det)
Och de som ska göras i veckan är väl typ att försöka träffa Robin hoppas jag
och även hitta en moppe eftersom jag inte får låna 40 av min mormor för
mamma tänker inte betala det eftersom min bror betala för egna pengat..
Så nu blir det moppe iaf -.-
Ska nog oxå försöka rida Fridas häst i veckan om jag nu vågar ;o

Rummet är snart klart oxå så längtar efter att få mitt egna badrum för aa, det är bättre att ha eget än att dela med mamma! :)

Men nu ska jag väl göra något så Hoppas Alla får ett bra lov! :D

Av Emma Sköld - 3 april 2011 21:06

Hello


Fredag:
Begravning....
Det va totalt HEMSKT! :'(
Spelade även då.
Sen kom Frida som tur va!<3

Lördag:
Frida åkte till rid huset för att städa typ
vid 10 sen började jag städa de rummet som snickarna håller på med (y)
Ducktigt gjort av mig!
Sen kom Frida igen vid 7 och sen
gjorde vi mat som blev lite så där^^
Kall och sås som va gjord av majonääs >.<

Söndag:  (Idag)
Frida åkte vid 5 typ och då
började jag och mamma direkt med att
köra runt bilen och köra runt med taket som snickarna ska sätta upp i veckan
så nu har lilla jag förstört gräsmattan ^^

Helgen har varit helt förjävlig eftersom man gråtit från och till hela tiden
men ändå bra för att frida va så snäll och kom!


  Evig saknad!!<3<3 :'(

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards