dinbusunge

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

20 dec

Av Emma Sköld - 20 december 2011 20:19

Sorry för ur dålig uppdatering!
Men helgen blev väl inte riktigt som planerat.. Som vanligt när de gäller mig och planering! -.-

Men jag åkte till Skövde på fredag efter mycke väntan och panik!
De va så här att min bror ringde och sa att han kunde köra bussen till skroten och då skulle jag

och mamma få igång den när de bara va en timma kvar tills tåget gick menmen sen så fick jag

väl sitta där och gasa medans hon försökte starta den andra

men den ville inte så då skulle hon hälla på lite glykol i bilen oså häller hon de i kylaren -.-

(hälde fel med andra ord)
Så jag ringde bror och han sa att de inte va några problem att köra bilen ändå men

sen prata han med mamma o sa att han inte visste ! SUCK!

Så hon ringde till bilia och skulle fråga men de va ju en skit lång tele kö

men till slut så kom jag ju på att man kan googla på de

och de stod massa olika svar men en lastbildsmekaniker sa att man kunde

köra med bilen ändå så vi åker men sen när vi står vid stopp ljuset

vid tåget så ser vi hur de börja åka iväg så jag fick vänta en timme drygt

men sen kom jag iväg iaf ;)
Och på lördagen så skulle vi rida men Kaparn va helt tokig!
När Belma skulle hoppa upp så börja han hoppa runt som en liten rodeo häst

så hon hängde väl på sidan ett tag men sen blev de ju pladask ner i baken o aa "bra dag".

Och söndagen så lata vi bara i soffan o kolla tve.


Sen flytta jag hästen igår med Åsa och de gick skit bra och han har verkligen kommit 
överens med Amadeus som för övrigt är "min" häst så nu har jag två med andra ord ^^
De går fort i svängarna ;)

Men till något annat.

20 dec har faktiskt blivit "min glada dag" ^^
Inte vet jag väl varför men så äre bara.


Grattis till Frida Svensson för övrigt som fyller hela 16år idag!



Men nu ska jag gå tillbaka till min kära matte bok... 

Hejs

/Sköld

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sköld - 6 januari 2012 17:43

Hello! Sitter här framför datan och bara degar och dunkar lite musik och saknar sommaren något fruktansvärt!!Går dagen va väl helt OK träna massa oså sen kom Fridis på kvällen och då blev de en hel del roligare så vi hade kul med andra ord ;)Se...

Av Emma Sköld - 5 januari 2012 03:12

Godkväll mina läsare! Ska försöka mig på ett snabbt inlägg nu så jag kommer till sängen innan de blir ljust!Dagen blev inte som planerat direkt!Vid 11 träffa jag Sara på Caffe koppen eller vad de nu heter de där nya iaf och där blev vi typ 2 timm...

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :) Asså usch för de här med alla stormar som varit och något slut verkar man ju inte kunna se på de heller.. Alla planer bara spricker på grund av detta! Aja.. Iaf idag är de mycke som ska hinnas med. Nu ska jag upp till stan över...

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :) Asså usch för de här med alla stormar som varit och något slut verkar man ju inte kunna se på de heller.. Alla planer bara spricker på grund av detta! Aja.. Iaf idag är de mycke som ska hinnas med. Nu ska jag upp till stan över...

Av Emma Sköld - 3 januari 2012 13:09

Helloo! Har precis kommit hem från stallet. Och jag måste säga, behöver du hjälp med din häst så ring Åsa!Hon är sjukt duktig asså!Så snart blir de nog en häst av min lilla ögonsten! ;DDe gick iaf jätte bra och vi träna lite ledarskap oså och ja ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards