dinbusunge

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Nytt År Nya Möjligheter!

Av Emma Sköld - 2 januari 2012 02:08

Oj, detta va ett bra tag sen ;)
Men nu ska jag faktiskt ta och bli stor bloggar'n!


Sen sist så har jag skaffat en häst till om jag inte skrivit de här redan?
Sen har de väl inte hänt så mycke mer.


Nyår va kanon mysigt!
Va faktiskt hemma och hade de trevligt med mamma och voffarna :)
Tänkte de att varför inte va hemma och bara ta de lungt?

Och sen vill man väl inte lämna mamma själv direkt och

jag kommer ändå ångra att jag inte tog vara på tiden med henne

för alla kommer att dö en dag liksom.

Så jag får väl helt enkelt ta igen allt i veckan ist.

Men vi satt iaf hemma och kolla Babbsan och sen en sjukt bra film

sen körde jag upp till berget vid 12 men man såg ju inte ens Falköping, så sjukt dimmigt!
Menmen de va mysigt ändå!
Och nu sitter jag och pluggar lite har även städat lite idag och såg vist att jag

faktiskt hade ett skriv bord och stol där.. -.-

Man fattar dock rätt lätt att en av mina nyårs löften är att alltid hålla städat!
Men de gick rätt snabbt och lätt att städa med lite skön gammal musik och en flaska vitt

från igår (y

Har också gett mig fasen på att detta ska bli de bästa året eveer!


Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv och förmodligen sova rätt snart om de

där bara kan ladda färdigt någon gång.

Goo fortsättning på året!


                    ..Älskar dig nu och föralltid..
     Jag försöker alltid va stark så att du inte ska förstå hur sjukt dåligt jag mår men nu är botten nådd.

        Klantat till de hela rätt regält nu men om inte början av året va super bra så ska de ändå 

        lösa sig för jag tänker inte säga upp någon kontagt och bara låta dig gå!


                          Jag ska alltid fortsätta kämpa för oss! 


Godnatt!

/Sköld

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sköld - 6 januari 2012 17:43

Hello! Sitter här framför datan och bara degar och dunkar lite musik och saknar sommaren något fruktansvärt!!Går dagen va väl helt OK träna massa oså sen kom Fridis på kvällen och då blev de en hel del roligare så vi hade kul med andra ord ;)Se...

Av Emma Sköld - 5 januari 2012 03:12

Godkväll mina läsare! Ska försöka mig på ett snabbt inlägg nu så jag kommer till sängen innan de blir ljust!Dagen blev inte som planerat direkt!Vid 11 träffa jag Sara på Caffe koppen eller vad de nu heter de där nya iaf och där blev vi typ 2 timm...

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :) Asså usch för de här med alla stormar som varit och något slut verkar man ju inte kunna se på de heller.. Alla planer bara spricker på grund av detta! Aja.. Iaf idag är de mycke som ska hinnas med. Nu ska jag upp till stan över...

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :) Asså usch för de här med alla stormar som varit och något slut verkar man ju inte kunna se på de heller.. Alla planer bara spricker på grund av detta! Aja.. Iaf idag är de mycke som ska hinnas med. Nu ska jag upp till stan över...

Av Emma Sköld - 3 januari 2012 13:09

Helloo! Har precis kommit hem från stallet. Och jag måste säga, behöver du hjälp med din häst så ring Åsa!Hon är sjukt duktig asså!Så snart blir de nog en häst av min lilla ögonsten! ;DDe gick iaf jätte bra och vi träna lite ledarskap oså och ja ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards