dinbusunge

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :)Asså usch för de här med alla stormar som varitoch något slut verkar man ju inte kunna se på de heller..Alla planer bara spricker på grund av detta!Aja..Iaf idag är de mycke som ska hinnas med.Nu ska jag upp till stan över en caffe med Sara Kringlund ochsen blir de ännu en caffe med Robin Mörk och juste, jag ska handla masssadär i mellan också och nu innan detta inlägget så har jag tränat och sen blir de förmodligen i boxnings lokalen ikv sen är de läxor,städning och jag ska FÖRSÖKA träna Kaparn eller aa de kanske är lika bra att skita it men man kan ju träna inne i stallet på vissa saker så.Nu har jag säkert glömmt massa andra saker men typ så ser min dag utiaf.Sry för inga bilder oså men jag tog massa igår kväll när jag kom hem men då hade kamra skiten inget minne och min teletappa man ju i toan så den är på lagning och massa skit haha ^^ SMARTES!Menmen de kommer ;)Ha det!/Sköld

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :)Asså usch för de här med alla stormar som varitoch något slut verkar man ju inte kunna se på de heller..Alla planer bara spricker på grund av detta!Aja..Iaf idag är de mycke som ska hinnas med.Nu ska jag upp till stan över en caffe med Sara Kringlund ochsen blir de ännu en caffe med Robin Mörk och juste, jag ska handla masssadär i mellan också och nu innan detta inlägget så har jag tränat och sen blir de förmodligen i boxnings lokalen ikv sen är de läxor,städning och jag ska FÖRSÖKA träna Kaparn eller aa de kanske är lika bra att skita it men man kan ju träna inne i stallet på vissa saker så.Nu har jag säkert glömmt massa andra saker men typ så ser min dag utiaf.Sry för inga bilder oså men jag tog massa igår kväll när jag kom hem men då hade kamra skiten inget minne och min teletappa man ju i toan så den är på lagning och massa skit haha ^^ SMARTES!Menmen de kommer ;)Ha det!/Sköld

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards