dinbusunge

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Emma Sköld - 21 december 2010 18:43

tjah :)
gud vah gött!
äntligen ny blogg så nu ska jag allt få till deT ;)
räkna absolut med att jag bloggar varje dag nu!
lix om ni vill ha lite koll i mitt liv för isf kommer ni
få de på denna bloggen (Y)

UNDERBART men lov nu iaf men jul? - de hoppar vi över??
samma varje år juh!-.-'
mamma- flyger runt i köket och överallt och strässar sönder!
mormor- ber min morfar att springa för att hämta massa och tjatar på mig om allt möjlign!-.-'
morfar- han vill rök men mormor får damp, han är lungn för att han blir sur på henne!
Elias- han säger hela tiden - sluta mal så! sen går han och jag in i tvrumet och prtar om saker vi inte borde prata om. ^^ thihi

jag- jadu, jag får damp på mamma som strässar så och mormor som tjatar och morfar som inte får röka och blir arg! medans jag faktiskt bara ääälskar min bror :)

men iaf nu då ;)
Frida kommer väll snart efter skövde och de och aa de kommer bli lika kul och myys som vanligt :)
men lix lite måste man juh faktiskt fira att de är jul lov så jag tog fram lite goda flaskor :D

men nu ska jag nog... aa vet inte^^

men kram på er ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards