dinbusunge

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Emma Sköld - 23 februari 2011 17:36

god morgon får man nog säga.
mår vekligen skit nu!
Sover typ en kvart som mest på nätterna vaknar och de bara snurrar
och mår skit illa så inte så bra just nu.

Och igår ringde jag till mitt X som har blivit pappa till en söter liten
Anton:) men lite jobbigt kanske?
liksom det syntes inte att hon va gravid så hon fick jätte ont i magen
och aa där och åkte in och typ läkarn bara: grattis du ska ju föda xd
aja men 17år kanske inte så kul kanske?^^
och aa han har massa andra problem också så lite jobbig..

Och förövrigt så har jag kommit på att jag kanske ska köpa en gul sån moppe
som jag la ut i stället^^
de vore nog lite kul;)

Och i mitt liv förövrigt händer det inget typ.
Förlorar nog en av dom bästa nu för några misstolkningar men aa...
känner att jag bara vill börja gymnasiet i Göteborg nu så man kan få
komma bort och typ börja om eller hur man nu ska förklara.
är extremt trött på ALLT nu typ!

Saknar Malin Johanna och massamassa mer folk
från Karlsborg!:'(
vill flytta tbx!!!!
Funderar på't asså!

men det är nog lite svårt eftersom snickaren kommer om en vecka och renoverar och sån skit så det kanske ser ut som en hus snart?-.-'
HATAR'T!!!


Men sån jävla tur att man har så många vänner som värkligen finns hela tiden
och som aldrig sviker eller låter nått litet skit gå i mellan oss!<333
Och speciellt du malin, du finns alltid och vi har hållt ihop i typ 9år nu
men självklar att vi haft våra små gräl^^ men vi håller i hopp älskling<3333

  

skiiiit gamal bild med alltid lika söt så;)<333

älskar dig!!<3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards