dinbusunge

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

1 dag kvar till jul -.-'

Av Emma Sköld - 23 december 2010 12:45

Chacah

Bah en dag kvar nu då typ "jippi" eller inte dåvah ;)
Har typ massa att göra i dag för granen ska in och pyntas och sen ska jag dammsuga :S
HATAR att göra de men mamma såg på Ung Och Bortskämd så nu tvingar hon mig att dammsuga mitt rum i dag :S -.-'
Men lix neh alla säger att jag borde vah med där men vadå?
mamma städar mitt rum,diskar,damsuger,tvättar,tar upp kläder som ligger på golvet,dammar mitt rum men lix jag vet juh hur en dammsugare funkar bara
de att jag inte göre
för lix de är typ äckligt??
Och mamma har inte låtit mig skura golvet sen jag var 5år och hälde ut allt vatten på golvet för jag skulle göra lika dant som Pippi Långstrump^^
Och fy för toa tänker aldrig göra rent en sån!
FYFAN!
Och lix 2 datorer, Iphon 4,Kamera,rauter har jag fick jag igår men lix aa
kanske lite bortskämd då men bah kanske! ;)
Och typ redan fått saker för 35 tusen men jaja, jag gillar't ;D

Men igår kom Frida faktiskt tbx :D<3
Och vi hade de la bra ^^
Fast lampan åkte ner på natten och gick sönder i dag och
datan hade dåligt batteri och jag hade högtalarna på
och då vakna vi och jag hade typ öppnat fönstret och sakt att det var en lastbils tuta xD
Lite "normalt" då vah ;)
Men nu när min lilla älskling åkt hem så ska jag väll äta lite och börja med jul pynt och sån SKIT!
JAG VILL INTE HA JUL!!!!

Juste, min morbror har typ varit i mot oss sen vi flydde hemifrån och lix nu ska vi fira jul med dom och mina 3 små kusiner^^
lix nästan väldigt jobbigt med dom som klänger på mig HELA tiden men dom är juh bara så söta och gulliga ohså blir man sönder pussad av dom hela tiden^^

Men ha så kul i dag alla då för jag tror de är många som har mycke att göra ;D

pusshej :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sköld - 6 januari 2012 17:43

Hello! Sitter här framför datan och bara degar och dunkar lite musik och saknar sommaren något fruktansvärt!!Går dagen va väl helt OK träna massa oså sen kom Fridis på kvällen och då blev de en hel del roligare så vi hade kul med andra ord ;)Se...

Av Emma Sköld - 5 januari 2012 03:12

Godkväll mina läsare! Ska försöka mig på ett snabbt inlägg nu så jag kommer till sängen innan de blir ljust!Dagen blev inte som planerat direkt!Vid 11 träffa jag Sara på Caffe koppen eller vad de nu heter de där nya iaf och där blev vi typ 2 timm...

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :) Asså usch för de här med alla stormar som varit och något slut verkar man ju inte kunna se på de heller.. Alla planer bara spricker på grund av detta! Aja.. Iaf idag är de mycke som ska hinnas med. Nu ska jag upp till stan över...

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :) Asså usch för de här med alla stormar som varit och något slut verkar man ju inte kunna se på de heller.. Alla planer bara spricker på grund av detta! Aja.. Iaf idag är de mycke som ska hinnas med. Nu ska jag upp till stan över...

Av Emma Sköld - 3 januari 2012 13:09

Helloo! Har precis kommit hem från stallet. Och jag måste säga, behöver du hjälp med din häst så ring Åsa!Hon är sjukt duktig asså!Så snart blir de nog en häst av min lilla ögonsten! ;DDe gick iaf jätte bra och vi träna lite ledarskap oså och ja ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards