dinbusunge

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Emma Sköld - 16 november 2011 09:36

Hej på er !
Som sagt så va jag i Göteborg igår med Back Draft
och de va nog den mest givande och lärorika dagen på detta året !

Först va vi på SOS och de är en av sveriges största brandS och de va väldigt
intresant tycker jag allt, fick veta väldigt mycke men framför allt att de
kommer in otroliga 3 miljoner 500 samtal pär år och 1 miljon drygt av dom
är "bus" samtal eller inget vilktigt som, kan du koppla mig till mamma för
jag har inga pengar på mobilen mm.
liksom va fan ?

hur kan man med att ringa och förstöra för dom som verkligen är i kris ? :0
Usch säger jag bara!
     


Sen va det lunch och de va på Hard Rock Cafe som sagt och de va ju hur
fränt som helst där inne men synd att man inte är 18 (;

   

va massaguld skivor, gittarer på väggarna de va sjukt nice ! :P


Sen va de Backa Branden.

Och de va helt hemskt !!

Va en tjej/kvinna där i 40+ åldern och hennes dotter hade varit där den kvällen de brann

men hade överlevt.

Och hon visste ju massa om de eller aa all fakta.

Sen va de också en kille där som hade varit på den festen och hade också överlevt

men hade protes på benet och aa man måste helt enkelt va där för att verkligen förstå !
Men de va intressant och väldigt lärorigt men också sjukt jobbigt .
Tycker verkligen att alla borde åka dit .

     

bilden på trappan de va där branden starta och sen mannen på bilden är han som va där .


Aja till något roligare !! (:

Sen va de daggs för Laserdom och de va hur kul som helst !
Och vi fick även rida tjur och köra sumo brottning xd


Men nu cepa de ju till så får inte upp alla bilder men jaja.


Ha de bra tills vidare (;


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards