dinbusunge

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Emma Sköld - 21 november 2011 14:59

Halloj!

Asså just nu så är de väl lite körigt med de mesta

men de är fan tur att jag alltid har min lilla blondi som alltid finns vid min sida !
Ingen/inget kommer någonsin kunna få isär oss och de vet jag verkligen !
Säger du de så är de bara så och jag har aldrig tvivlat ett ögonblick på de du sagt till mig !
Älskar dig massor gumman!! <3

De ska alltid va vi genom hela livet !

Förövrigt så har jag varit hos syokonsulenten idag och de gick riktigt bra !
Vet precis va jag ska gå för linje och vart nu så han va väl bättre än vad rycktet säger ;)
Och idag planeras träning, lite plugg och massa telefon samtal till folk, så ska nog vi reda ut hela denna historian så de blir rätsida på något och så ni slipper va så förvirrade ;)

Just nu sitter jag i soffan och glor på lite amrikanska serier och pratar med Becka i tele, så saknad är du !
Saknar förövrigt Karlsborg och alla folk där väldigt mycke just nu, känns som om jag sitter här i röran och varken vet ut eller in så ja en sväng till kbg kanske skulle sitta på sin plats väldigt bra nu?!


http://www.youtube.com/watch?v=VPRDjCz88eQ&feature=BFa&list=PL54BFF79330810F7A&lf=mh_lolz

Fattar inte varför de inte går att få in den men lyssna på den. Skit bra låt, har totalt kört in på den i dagens läge.


pusshej

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards