dinbusunge

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Emma Sköld - 10 mars 2011 16:01


Varit på möte typ hela dagen i da och det va ju mindra kul
eftersom jag vill träffa min fru och i dag är det faktiskt
hela 9 MÅNADER!!<3
Otroligt asså!

Sen har jag flötat semla idag också och det betyder ju
massa träning så har nog tränat bort de flötet nu kanske;)

Men FYFYFY för detta vädret!
skeeeet jobbigt nu asså!
Nu vill jag ha sommar,sol och massa glass feeest i Karlsborg med dom arla bästa!
Gudarns va skönt det skulle va nu!
Liksom det är ju typ storm ute!-.-


Just de ja^^ jag har percat mig i nosen i Tisdags och
självklart så satt Mamma och Frida och skatta mega mycke när jag
låg där och blev typ misshandlad;)
Lite taskigt faktiskt!


Och jag har varit en duktig flikka som har städat mitt rum så nu
kan man ju fan gå i mitt rum ;o
Men dock lite dum eftersom det inte blir någon boxning idag:(


I morgon blir det att klippa och färga håret också och Frida följer med
också så det blir nog kul när sen efter på kvällen då vi självklart
kommer tjaffsa om vilken kanal vi ska se på men jaja;)



(Bilder på percing och håret och de kommer!)


Puss.

 

 

 

 

 

Grattis till Mia som blir 15år idag också!:)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards