dinbusunge

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Emma Sköld - 17 mars 2011 18:19

hey

asså känns som om jag snart inte pallar mer..
Carro dog i söndags... krocka med en lastbil.
men tack vare mina  underbara vänner som aöötid finns
och speciellt Robin & Robin så får man hoppp<3


hela helgen va jag med Frida och de va ju kul.
i måndags hoppa mitt fucking knä ur led på morgonen när jag träna

så blev ingen skola och på kvällen fick jag veta om olyckan så
har ju mått skit + inte kunnat gå typ.
liksom jag brukar bara slå in knät igen men nedå, självklart
ska det bli problem så det har gjort skit ont men nu är det väll bra(y)


varit VÄLDIGT DUKTIG idag för jag och min lilla vovve har varit ute
och sprungit :D
så jävla gött att komma igång med kondisen igen :)

sen börja ju snickarna i måndags så nu händer det äntligen någonting!
men dom har typ rivit ena väggen och jag trode ju mamma skoja när hon sa det
så jag blev helt chockad när jag gick ut dit för jag trode ju inte att man bara kunde göra så^^

men nu ska jag duscha igen och sen se tv och prata med Robin :)<3

hejs :*

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards