dinbusunge

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Visa dag

Av Emma Sköld - 24 mars 2011 06:37

helloo


frida kom hit i onsdags och sov även här :)
sen skulle jag ju vara på sjukhuset vid 9 så blev lite sträss på mogonen
för man skulle ju duscha och de.
sen när man väl va där så var det fyra andra snälla flikkor :)
och då skulle vi prata med Mia som va lite boss på sjukhuset tvdligen
och hon var jätte snäll:)
sen visa hon oss vart vi skulle va.
och jag är på Medicin avdelning 2 där man jobbar med deabetes och hjärtsvikt
så va bara gammla.
och då fick jag kläder oså ^^
och faktiskt en namn sak- nu bliv ni allt avis när det står Dr Emma Sköld ;)
sen skulle en tant ner till lungrönken och jag led verkligen med henne
för man hörde hur illa hon andades :(
och sen har det blivit att dricka mycke kaffe och tvätta en säng eftersom
hon lämnade och duschat en tant som inte kunde prata eller röra sig Pinsamt
och sen la hon 3 STORA A:n på golvet :S

= mindre MYSIGT!!!
sen gjorde jag väl massa mer ^^
HAHA just de^^^vi gick in till en gubbe som ville att jag skulle raka skägget xD
man bah: naah xd

Bra dag tycker jag ändå :)
dom gammla blir så glada när jag hjälper till :)
och jag bara Älskar sjukhusbrallor! skit goa asså !

jobbade 9-16 och idag 8-14 fast idag ska jag bara jobba på medc 2 till 12 sen blir det lite annat :)

men nu får jag nog öka lite för ska åka snart så puss på de söta folket :)

   

fina kläder man får gå runt i  ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sköld - 6 januari 2012 17:43

Hello! Sitter här framför datan och bara degar och dunkar lite musik och saknar sommaren något fruktansvärt!!Går dagen va väl helt OK träna massa oså sen kom Fridis på kvällen och då blev de en hel del roligare så vi hade kul med andra ord ;)Se...

Av Emma Sköld - 5 januari 2012 03:12

Godkväll mina läsare! Ska försöka mig på ett snabbt inlägg nu så jag kommer till sängen innan de blir ljust!Dagen blev inte som planerat direkt!Vid 11 träffa jag Sara på Caffe koppen eller vad de nu heter de där nya iaf och där blev vi typ 2 timm...

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :) Asså usch för de här med alla stormar som varit och något slut verkar man ju inte kunna se på de heller.. Alla planer bara spricker på grund av detta! Aja.. Iaf idag är de mycke som ska hinnas med. Nu ska jag upp till stan över...

Av Emma Sköld - 4 januari 2012 10:16

God morgon! :) Asså usch för de här med alla stormar som varit och något slut verkar man ju inte kunna se på de heller.. Alla planer bara spricker på grund av detta! Aja.. Iaf idag är de mycke som ska hinnas med. Nu ska jag upp till stan över...

Av Emma Sköld - 3 januari 2012 13:09

Helloo! Har precis kommit hem från stallet. Och jag måste säga, behöver du hjälp med din häst så ring Åsa!Hon är sjukt duktig asså!Så snart blir de nog en häst av min lilla ögonsten! ;DDe gick iaf jätte bra och vi träna lite ledarskap oså och ja ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards